Re: Gadająca płyta - MSI K7T Pro2

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 15:48:25 MET

"McCrow" <chrisw_at_box43.gnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Arkadiusz Soroka napisał

> Ale z nią jest wszystko w porządku!
> Poza tym że jej się "gęba" nie zamyka! :-)

hi!
u mnie jest ten sam problem. tzn. podczas kazdego startu cos tam komunikuje,
czego zrozumiec sie nie da. gdy przelaczylem z chinskiego na angielski, to
brzmi to teraz wlasciwie tak samo, tylko jakby od tylu ;-) kilku ludzi
znajacych angielski lepiej niz ja, tez polamalo sobie na tym jezyk. do tego
lampki swieca sie wszystkie w kolorze zielonym, co wskazywalo by na
wewnetrzny problem plyty, ale w sklepie w ktorym ja kupilem nie doszukali
sie niczego niewlasciwego i nie wiem teraz czy domagac sie wymiany plyty,
czy tez sprobowac przyzwyczaic do tego gledzenia (?) gdyby udalo ci sie
znalezc jakies rozwiazanie, daj prosze znac.
pozdrawiam
jurek