Re: Problem z uruchomieniem instalatora Windows

Autor: lapacz78_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Jan 2001 - 17:12:55 MET

> Czesc
>
> Napotkalem na dziwny problem i nie mam pojecia co jest jego przyczyna.
> Mianowicie jak probuje uruchomic setup.exe z instalki windows (sprawdzalem
> WIN98 FE, SE i WIN95 OSR) komp sie zawiesza (czarny monitor bez kursora, nie
> mozna go resetowac, nawet przycisk reset nie dziala - ale nie jestem pewien
> bo nie probowalem czy dziala wczesniej). Zauwazylem jeszcze, że czasami przy
> uruchamianiu kompa grafika nie odpowia (tj. wlaczam kompa, a monitor jak byl
> czarny tak jest), pomaga ponowne uruchmienie.

> [...]
 CZeść
 Ja zalecam natomiast odpalenie przy instalacji zamiast setup wpisz setupcor;
najprawdopodobniej przyczyna jest karta graficzna.
   Pozdrawiam
   Narazie
--------
- " Wyobraznia wazniejsz jest od wiedzy "
- LAPACZ
     Wojciech Lapinski Albert Einstein
-
- ` UIN : 38572305
- ` email: lapacz78_at_poczta.onet.pl ++ THE LINUX POWER ++
- lapacz_at_wp.pl
- q2 - CTF [sRa]Kwiatuszek
---------
 Jezeli jest to odpowiedz na wiadomosc z grupy
to przepraszam, ze na priva ale moj adnin nie umozliwia
wysylania bezposrednio wiadomosci na grupe.