Problem z uruchomieniem instalatora Windows

Autor: Danny.G (hum01_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 07:35:27 MET

Czesc

Napotkalem na dziwny problem i nie mam pojecia co jest jego przyczyna.
Mianowicie jak probuje uruchomic setup.exe z instalki windows (sprawdzalem
WIN98 FE, SE i WIN95 OSR) komp sie zawiesza (czarny monitor bez kursora, nie
mozna go resetowac, nawet przycisk reset nie dziala - ale nie jestem pewien
bo nie probowalem czy dziala wczesniej). Zauwazylem jeszcze, że czasami przy
uruchamianiu kompa grafika nie odpowia (tj. wlaczam kompa, a monitor jak byl
czarny tak jest), pomaga ponowne uruchmienie.

Komp P 166 MMX z karta graf. i muzyczna na plycie.

Greetz
Danny.G