Re: SMS i ICQ

Autor: krionix (krionix_at_pf.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:21:46 MET

Użytkownik Rabin <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a5b8cf3$1_at_news.vogel.pl...
> Hey!
> Wiem ze to moze troche NTG, ale czy wysylal ktos juz SMS'a z telefonu tak
> aby dotarl na ICQ? Powiedzcie jak to zrobic (z detalami)

wysylasz sms z icq na telefon, tam dajesz w zaleznosci od aparatu odpowiedz,
zapisujesz numer w ksiazdzce adresowej (dlugi i zawiera uin) i normalnie
wsysylasz sms na ten numer, jakas beamka w sieci go zamienia na wiadomosc
sms, operacja telefon>>sms>>icq trwa 3 sek ;) fajne