Re: jak podkrecic PII 233Mhz?

Autor: Kysy (khabowsk_at_diablo.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 22:28:11 MET

ja takiego mam na 4.0x66MHz, ale nie wiem jakie możliwości ma Twoja płyta.
Wejdź na stronę producenta, albo do instrukcji i zobacz jakie masz
możłiwości ustawiania częstotliwości i mnożnika. Dobierz tak by mieć np. 266
MHz jako wynik iloczynu. NIe spotkałem się z puszczaniem takiego proca na
100Mhz, ale na 75Mhz razy coś możesz popróbować jak Ci innme komponenty to
zniosą. PCI jest wtedy taktowane na około 38 MHz, a tu już moga niektóre
karty graficnze nie wydalać, pamięci też, jhej

Kysy