Re: SMS i ICQ

Autor: Pawel Nowicki (53281_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 16:49:30 MET

"krionix" <krionix_at_pf.pl> wrote in message news:93g2ps$2c7$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Rabin <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3a5b8cf3$1_at_news.vogel.pl...
>
> wysylasz sms z icq na telefon, tam dajesz w zaleznosci od aparatu
odpowiedz,
> zapisujesz numer w ksiazdzce adresowej (dlugi i zawiera uin) i normalnie
> wsysylasz sms na ten numer, jakas beamka w sieci go zamienia na wiadomosc
> sms, operacja telefon>>sms>>icq trwa 3 sek ;) fajne

No nie wiem... Na pewno jak dostaniesz SMSa z ICQ i zrobisz Reply (pod
warunkiem, ze Twoj telefon na to pozwala), to twoja odpowiedz dotrze do ICQ
odpowiedniej osoby.

Niestety nie udalo mi sie jeszcze wyslac na ICQ message'a inaczej (niz przez
zrobienie Reply). Probowalem w/g schematu opisanego przez krionix'a (zapisac
numer w ksiazce), ale nic do ICQ nie dochodzilo. A robilem to nie raz. Moze
mialem po prostu pecha, dlatego jesli komus sie to udalo, to prosze o info.

Pozdrawiam,
PN