Problem z modemem.

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 19:07:20 MET

Cześć !
No więc problem rysuje sie nastepująco:
Niedawno udało mi się kupić modem 56k zoltrix na ISA.
I problem polega na tym że mimo poprawnego skonfigurowania modemu (brak
konfliktów)
za chiny nie daje sie go wykryć tj.
Port com który ustawiłem zworkami (próbowałem wielu kombinacji od com1 do
com4)
jest widziany prze komputer ale winda nie znajduje na tym porcie
modemu (zaznaczam że wszystko jest poprawnie ustawione z adresami
oraz przerwaniami (isa rulez ;)).
Podejrzewam rzecz najgorszą ze modem jest w jakiś sposób
uszkodzony.Tylko właśnie co to może być.
Proszę Was o jakieś rady i sugestie co robić.
Z góry dzięki za sensowną odpowiedź.
Łukasz Wesołowski
PS.
Mile widziane bedą odpowiedzi na priv'a.
(lukasz12_at_go2.pl