Re: Problem z modemem.

Autor: P_at_W3L
Data: Wed 10 Jan 2001 - 21:37:45 MET

"Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_go2.pl> napisał(a):

>Port com który ustawiłem zworkami (próbowałem wielu kombinacji od com1 do
>com4)
>jest widziany prze komputer ale winda nie znajduje na tym porcie
>modemu (zaznaczam że wszystko jest poprawnie ustawione z adresami
>oraz przerwaniami (isa rulez ;)).

1. Sprubój jednak ustawić go na COM2.
2. W windows usuń wszystkie porty COM.
3. W biosie wyłącz port COM2.
4. W menadżerze urządzeń dodaj nowy port komunikacyjny (komputer
powinien zaproponawać taki adres portu jaki ustawiłęś na modemie).
5. W men. urz. klikasz na modemy, (a. nie rozpoznawaj, b. z dysku ) i
podajesz namiar na odpowiedniego .inf'a

>Podejrzewam rzecz najgorszą ze modem jest w jakiś sposób
>uszkodzony.Tylko właśnie co to może być.

Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie jest on uszkodzony, a przynajmniej
jego część, przecież port wykrył normalnie.

--
Pozdrawiam.
P_at_W3Ł + Duron600_at_1000