Czy zepsuł się SB Live! Player 1024?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 19:11:28 MET

Witam,

Płyta Abit BH6 1.1, Windows 98.
Po włączeniu komputera w 'PCI Device Listing' nie pojawia się 'Multimedia
Device'. Jest tylko 'Input Device'. Mimo to karta połowicznie działa tzn. w
grach, WinAmp'ie, Windowsie itp. dźwięk jest, ale:
- przy próbie uruchomienia programów 'Mixer' i 'Speaker' (z AudioHQ) pojawia
się komunikat 'Failed to load plugins',
- nie mogę uaktualnić sterowników - karta nie jest widziana w systemie,
- kilka programów z pakietu Creative'a też nie widzi karty w systemie.

W Menedżerze Urządzeń wszystko wygląda OK. Próbowałem instalować kartę na
innym dysku - Windows od zera i karta od zera. Taki sam efekt. Wziąłem
Live'a do kumpla - karta również nie jest widziana w 'PCI Device Listing'.
Zostawiłem w kompie tylko dźwięk, grafikę, dysk i DVD - to samo.
Jest to Live w wersji Box, ale to raczej nie ma znaczenia... Próbowałem
zmienić slot PCI, czyściłem styki karty. Bez rezultatów. Takie zachowanie
pojawiło się po około 8 miesiącach użytkowania karty. Dodam, że przez
pewieni czas miałem zwarcia w wieży. Ale czy przez kabel audio mogła ona
uszkodzić Live'a?

W każdym razie, czy zachowanie opisane powyżej stanowi podstawę
do reklamacji Live'a?

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible)
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl