reinstalacja

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 00:21:44 MET

Hey
Jestem po kolejnej reinstalacji windy. Ostatnio musze to robic coraz
czesciej. Mam w zwiazku z tym do Was pytanie.
Czy mozna sobie jakos ulatwic to zadanie, tzn. stworzyc kopie partcji C z
winda i programami, ktora po sformatowaniu partycji C zaladowalaby sie na
nia automatycznie. W jaki sposob to zrobic? Mam 1 HDD i nagrywarke.
Myslalem o czyms takim, zeby po reinstalacji systemu i zainstalowaniu
wszystkich sterow i programow uzytkowych przerzucic to wszystko na CD-R,
tworzac plyte butowalna. Nie wiem tylko, czy to wystarczy.
Moze ktos juz robil cos takiego i moglby sie podzielic informacjami :))