Re: reinstalacja

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 00:41:40 MET

Sobom wrote:

> Hey
> Jestem po kolejnej reinstalacji windy. Ostatnio musze to robic coraz
> czesciej. Mam w zwiazku z tym do Was pytanie.
> Czy mozna sobie jakos ulatwic to zadanie, tzn. stworzyc kopie partcji C z
> winda i programami, ktora po sformatowaniu partycji C zaladowalaby sie na
> nia automatycznie. W jaki sposob to zrobic? Mam 1 HDD i nagrywarke.
> Myslalem o czyms takim, zeby po reinstalacji systemu i zainstalowaniu
> wszystkich sterow i programow uzytkowych przerzucic to wszystko na CD-R,
> tworzac plyte butowalna. Nie wiem tylko, czy to wystarczy.
> [...]

Płyty boot nie zrobisz z windą, bo winda przy uruchamianiu pisze do
plików na dysku z którego jest uruchamiania :(

Możesz natomiast zrobić korzystając z oprogramowania HP Disaster
Recovery, albo Norton Ghost dokładną kopię HDD wraz z bootsektorem itd.
Przy kolejnej reinstalce po prostu kopiujesz taką płytę na hdd w parę
minut i odpada siedzenie z instalką windy, programów, itd. Oczywiście
dane musisz wtedy mieć też gdzieś zrzucone, albo na innym
dysku/partycji.