Problem z SDI

Autor: adramelech (adramel_at_nets.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 00:01:47 MET

Witam

Mam problem z konfiguracją połączenia SDI. A było to tak. Zainstalowałem
sobie na próbę WinME. Pod Me wszystko działąło ale nie udało się nawiązać
połączenia z internetem. Niby wszystko szło dobrze ale po zweryfikowani
hasła nic nie było dostępne, a ping ne widział ani jednego hosta. Oczywiście
wróciłem do W98. Wszystko było po staremu, tzn. działało, ale z niewiadomuch
mi bliżej przyczyn postanowiłem przeinstalować W98. No i niestety teraz jest
tak samo jak pod ME. Nie udaje mi się połączyć z internetem. Wybranie numeru
przebiega pomyślnie, tak samo sprawdzenie hasła. A dalej nic.
Czy jest normalne, że w Menadzerze urządzeń/Modemy/HIS w włąściwościach mam
trzy razy COM1 i 3x COM2???
Normalnie jako urządzenie Porty (COM i LPT) jest po jednym. Dla pewności
odinstalowałem i COMy i HISa, le bez rezultatu.
Co robić???