Odp: DRUKARKI JAKIE NAJLEPIEJ DO REFILU?????

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 01:59:54 MET

W przypadku lexmarka zalezy ile drukujesz - u mnie raz na rok kupuje
oryginalny kartridz i przez ten rok napelniam go tak z 5-6 razy....
podejrzewam ze pociagnal by dluzej, ale mam zbyt dlugie przestoje w
drukowaniu (np. drukarka stoi przez 1 miesiac nieuzywana) i potem sie
kaszani. wazne aby niedopuscic do zaschniecia tuszu w dyszach i gombek