Re: LG 795 FT

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 20:10:52 MET

Użytkownik "Robert" <rkosacki_at_writeme.com> napisał w wiadomości
> W menu mam takie haslo jak: RECALL i zrobilem ON,
> i wszystko wrocilo do normy.
> REWELACJA.
> Co to oznacza w monitorze - RECALL?

Przywrócenie ustawień fabrycznych. Lepiej często nie używać ;)

> P.S.
> Convergence, Purity,DDC, Clamp - co one oznaczaja?

Convergence służy właśne do ustawienia zbieżności kolorowych wiązek, tak aby
nie było przebarwień. Do tego ustawienia masz specjalną kratę w Nokia
Monitor Test.

> Video level u mnie jest 0,7V - czy gdy przelacze na 1 V to nie wplynie to
> niekorzystnie na zuzywanie sie monitorak?

Zużywanie nie, ale pewnie obraz zmieni swoje rozmiary. W PC standardem jest
0,7V. 1V moze jest w MACach?

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl