Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 23:44:23 MET

> 3000 na g-force 2 MX firmy Daytona. Odjazd totalny. Według mnie voodoo3
nie
> nadaje się do niczego przy g-force 2 MX. Co za jakość obrazu i szybkość
> działania gier.

Szybkosc, owszem wzrasta przy 16 bitach o ponad 35%. Ale jak napisal wyzej
MGB karta jest do 32bitow. A tu wydajnosc w stosunku do Voodoo3 (co prawda
pracujacego na 16 bitach) spada o ponad 20%!!! Wiec gdzie ta szybkosc
dzialania gier?

> Grałem w Unreala T. i FS2000. Obie gry zyskały na wymianie
> karty chodzi mi o szybkość działania i jakość obrazu. Voodoo3 używałem
przez
> rok i szkoda, że szybciej nie wymieniłem go na jakąś nvidie.

Na gust przyjaciol nie ma... Co do jakosci MX to atrakcyjne sa szczegolnie
te punkty przeswitujace w miejscach laczenia tekstur.. ;-)
Do pelnej wersji Creativa MX dodano giercocha Rage Rally. Samochodziki sa
wrecz upstrzone tymi punktami, a na Voodoo gierka wyglada calkiem,
calkiem...

Mawi