Re: Abit KT7

Autor: krionix (krionix_at_pf.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 16:06:24 MET

> Mam dosc zlozony problem:
Z tymi plytami sa ooooo wiele gorsze, ten to pryszczyk ;)

> Posiadam Plyte Abit KT7 (bez raida)+procesor AMD Athlon 850TB+128Mb RAM
> PC 133. Podczas startu komputera pod win98 albo windows sie zawiesza
> (zielony pasek u gory ekranu) albo restartuje sie jeszcze raz. Jezeli
> windows uruchomi sie bez przeszkod to pracuje stabilnie. Jest to jednak
> uciazliwa usterka.
Wiem, sam to mialem http://go.to/kt7faq >dzial BOOT > problem: green line>i
po usterce

> Slyszalem ze problem tkwi w wspolpracy procesor -
> kontroler pamieci - pamiec. Moze ktos wie jak rozwiazac ten problem
Kto ci to powiedzial ? To Windoza szuka nieistniejacego napedu tasmowego,
nie jestem pewien ale u wszystkich (BX, LX, VIA,.........) i spowalnia
zaladunek systemu, a na kt7 to szukanie tak sie konczy

zrob co tam napisane i cool bedzie ;)