Re: Win ME - Restore

Autor: RODi (rodi_at_kredytbank.com.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 13:30:50 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

> To nie jest kwestia kojarzenia -- to kwestia faktów. W opisie grupy
> jasno stoi, iż jest ona poświęcona sprzętowi. Przed dołączeniem do grupy
> powinno się przeczytać jej opis :) Po prostu grupa pl.comp.pecet została
> niestety źle nazwana, a jak na razie przemianowanie jej na pl.comp.hardware
> jest niezbyt możliwe :( A ja nie po to przestałem czytać pl.comp.os.win95,
> aby nadal być codziennie bombardowanym setką postów na temat Win95/98/ME --
> -- w których przynajmniej nagłówek muszę obejrzeć...
>
> A co do darmowania -- mógłbyś mieć do mnie pretensje, gdybym ograniczał
> [...]

Hej!

Ja sie zgadzam z tym co napisales. Chyba po czesci zle zrozumiales. Napisalem,
abys sobie darowal, bo to jest zawsze wojna z wiatrakami i po prostu zawsze
znajdzie sie ktos taki, kto napisze cos odnosnie syst. operacyjnych. Moim
zdaniem lepiej takich postow wogole nie komentowac...
Jesli odebrales to jako swego rodzaju krytyke, to sorki :)))

pozdrawiam
RODi