Re: duron 650 przestal sie nagle krecic

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 13:24:50 MET

On Mon, 8 Jan 2001 11:04:51 +0100, "Tomasz Gołda"
<tomgolda_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Czy moglbys mi doradzic czym najlepiej zmostkowac te L1?
He he - wyszlo na to, zem jest szpecjaL1ista ;)) Coz trzeba sie
zdekonspirowac: mojego zlowkowanego Durona kupilem w W-wie i caly czas
dziala (900, 980). Samodzielna proba (ale taka szybka) olowkowania
"starego" Durona nie powiodla sie; po oddaniu do znajomego elektronika
(ale chlop ma slabe oczy) Duron chodzil przez jakis tydzien, a teraz
chyba lakier puscil...Bo musialem przestawic dziada na 6x115...
Co do "praktycznego" mostkowania jak widzisz nic nie moge poradzic.
Ale moze RusH da namiar na faceta, ktory olowkowal mojego Durona..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl