Re: Win ME - Restore

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 13:07:22 MET

Hi,

RODi wrote:

> Ale czy slowo "pecet" kojarzy Ci sie tylko z hardwarem??? Rozumiem, ze sa
> odpowiednie grupy dla systemow operacyjnych, ale niektorzy o tym moga nie
> wiedziec, szczegolnie Ci poczatkujacy, wiec ja z kolei prosilbym Cie o
> wyrozumialosc i darowanie sobie takich postow...

To nie jest kwestia kojarzenia -- to kwestia faktów. W opisie grupy
jasno stoi, iż jest ona poświęcona sprzętowi. Przed dołączeniem do grupy
powinno się przeczytać jej opis :) Po prostu grupa pl.comp.pecet została
niestety źle nazwana, a jak na razie przemianowanie jej na pl.comp.hardware
jest niezbyt możliwe :( A ja nie po to przestałem czytać pl.comp.os.win95,
aby nadal być codziennie bombardowanym setką postów na temat Win95/98/ME --
-- w których przynajmniej nagłówek muszę obejrzeć...

A co do darmowania -- mógłbyś mieć do mnie pretensje, gdybym ograniczał
się tylko do opieprzania za pisanie na niewłaściwą grupę. Ja jednak
od razu podaję odpowiedź (mam nadzieję, że prawidłową) -- więc nie
wiem, czemu mnie krytykujesz :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |