Re: Win ME - Restore

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 13:11:26 MET

RODi wrote:

> Sorry!
> Ale czy slowo "pecet" kojarzy Ci sie tylko z hardwarem??? Rozumiem, ze sa
> odpowiednie grupy dla systemow operacyjnych, ale niektorzy o tym moga nie
> wiedziec, szczegolnie Ci poczatkujacy, wiec ja z kolei prosilbym Cie o
> wyrozumialosc i darowanie sobie takich postow...

No to wlasnie maja okazje sie dowiedziec. Po to zostaly wyodrebnione
rozmaite grupy, zeby bylo latwiej znalezc najbardziej pasujaca. Radek
zwrocil uwage delikatnie i jednoczesnie udzielil odpowiedzi, nawet sie
nie posluzyl skrotem NTG :) - to _jest_ wyrozumialosc.

Inna sprawa, ze wg nazwy nie jest oczywiste zw p.c.o.win95 dotyczy
rowniez ME, a ze wszystkich dostepnych powszechnie dostepnych grup
pl.comp.pecet najlepiej pasuje do problematyki sprzetowej niekoniecznie
zwiazanej z OS. Ale to sa zaszlosci historyczne.

Wyluzuj chlopie, patrz na smileye ... i daruj :)

Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak