Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 02:11:54 MET

Witka!

Użytkownik El presidente <postmajster_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cn2i5t8e8s9lljlrhu4cmnnpss58079o4k_at_4ax.com...

> Aż tak żle nie będzie, patrz: www.x3dfx.com. Poczytaj dyskusję -
> podają tam ciekawe linki dotyczące sprawy 3DFx i sterowników.
> Mam V5-5500 i nie panikuję.

> Chipy Nvidii są mocno przereklamowane, większość kart opartych o jej
> chipsety do zupełne dno.
> Tego Creativa testowałem, bardzo słaby.

Dokladnie! mam voodoo bansheeta i powiem tyle nie zmienilbym go na nvidie!
Zamiast tego mam zamiar kupic sobie v4 4500.
Sam na codzien skaladam kompy na nvidiach i pomimo mocnych procow nie
wyglada to ciekawie
:((
A Creativa GForce2 mialem rowniez okazje testowac - jak kilka innych kart
GForce2 - i powiem krotko - najzwyklejszy pixelview GForce2 pobil go o
200!!! punktow!!!! Paranoja po kim jak po kim ale po Creativie spodziewalem
sie czegos lepszego.... Wyniki bylyby zastanawiajace gdybym robil je na
jednym kompie - a ja zwsze wykonuje je na dwoch tych samych - i na kazdym
bylo to samo!!!

> Jak chcesz mieć dobrą kartę - sporo zapłacisz, tego nie da się
> uniknąć.
>
> A może poczekaj na kartę opisaną na stronie www.nvidiot.com ??
> (Fani Nvidii - nie obrażać się).
>
> -TJ.