Autor: ~~ Fred Flintstone ~~ (caveman_at_pro1.promail.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 02:20:37 MET
Uszkodzil mi sie dysk Western Digital (Caviar 33200), ktory mam od paru lat
...
Niestety nie mam zadnego dokumentu potwierdzajacego gwarancje
Teoretycznie istnieje naklejka na dysku dokumentujaca date zakupu ALE brak
jest oznaczenia sklepu - wiem tylko tyle, ze dysk otrzymano za wymiane dysku
uszkodzonego w sklepie na Bialostockiej w Warszawie (nazwy firmy niestety
nie znam) ... Oprocz tego jest jeszcze naklejka z wygieta litera A
(przypuszczalnie
z jakiejs hurtowni ?) ...
Aby skorzystac z gwarancji musialbym miec dokument (niestety brak),
aby skorzystac z rekojmi musialbym udowodnic zakup w danym sklepie ...
Mam w zwiazku z tym pytanie czy moge czegos dochodzic wzgledem Western
Digital ? Na ich stronie sprawdzilem po numerze serii, ze mam tzw.
Limited Warranty (cokolwiek to jest) do kwietnia tego roku ...
W jaki sposob zrealizowac w Polsce to uprawnienie wzgledem producenta ?
Kto jest ich przedstawicielem i czy moge dochodzic jeszcze rekojmi lub
gwarancji ?
Czy mozna cos z tym fantem zrobic ?
----------------------------------------------------------------------------
---- Serial Number/Warranty Status Check ---------------------------------------------------------------------------- ---- Following are the warranty details for the product serial number(s) entered by you. Serial No Model No Status Exp. Date WM3721905513 AC33200-00LAAG In Limited Warranty 4/17/01 Note: If the warranty status is shown as "No Limited Warranty," this indicates that either the Product was originally sold to a system manufacturer or the Product is outside the region(Americas, Europe-Middle East-Africa, or Asia-Pacific) where it was originally shipped. Please contact the system manufacturer or the place of purchase for warranty service. For further clarification on our warranty, please visit our warranty information page.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:15:52 MET DST