Sony czy Panasonic?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 00:06:50 MET

Czesc Wam!
Mam taki problem. W tym tygodniu chyba bede wymienial monitor :)
No i mam ciezki orzech do zgryzienia. Nie wiem co wybrac :(((
Musi to byc 17stka. Wyszedlem z zalozenia ze lepiej kupic dobra 17 niz
badziewna 19!
Wybor ograniczam do dwoch firm: Sony i Panasonic.
I nie przekonujcie mnie do LG, ViewSonicow i innych bo ja jestem jak krowa i
pogladow nie zmieniam!
Który z nich wybrac? Obecnie mam 15stke Panasonic'a (PanaSync 4G) i zlego
slowa na niego nie moge powiedziec.
Zatem mam do wyboru 4 modele! Dwa Sony i dwa Panasonica!
Czym one sie miedzy soba roznia? Jakosc obrazu (Kolory i ostrosc) oraz jakie
jest maxymalne odswiezanie w 800x600 i 1024x768? Jaka maja plamkę?
Takie pierdoly jak ladne ksztalty, latwosc obslugi mnie nie interesuja!
Pozdrawiam
P.S. Szkoda ze "taka" 17stke czy 19stke trzeba kupic w sklepie a nie mozna
wybrac tak jak te co chodza po ulicach :))))) No ale moze przez to i latwiej
bo czlowiekowi sie tak mozg nie lasuje :))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm