Re: Sony czy Panasonic?

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 12:37:26 MET

Moim zdaniem zabrales sie za wybor od zlej strony.

Sony to dobre monitory pod warunkiem ze bedziesz mogl
go dobrze przetestowac bo mialem 3 sony G200 i zadan mi
nie odpowiadal chodzi mi o czarny kolor ktory np w Mag;u 786FD
byl o wiele bardziej czarny a nie szary z kolei za 2 tygodzie przyszly juz
o wiele lepsze sony i taki to pic. Nie wiem na czym to polega ale kolega
w niemczech mial info od sony ze takie moniotry maja odsylac a u nas
je po prostu sprzedawano. No i ten joystic sony to troche lipa.

Jezeli wejdziesz do sklep to nie przekreslaj Maga albo CTX
bo duzo ludzi na tym pracuje i chwali sobie w przeciwienstwie do
znacznie drozszego Sony.

Od razdzam Panasonika ale to moje zdanie.
Nie wiem czemu przekresliles ViewSonic obecnie to moj faworyt
niezla maszyna.
Zastanow sie nad ty tez.

ViewSonic PF-775
Nec MultiSync FE750
Philips 107P20 - ten model to na prawde fajna sprawa.

Rada - kupujac monitor nie sugeruj sie marka a konkretnym modelem a
dokladniej egzemplarzem.

Pozdrawiam.