Re: Do statystyki dyskow

Autor: k.wasielewski (kwas_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 15:31:31 MET

>> Oto moje "wspomnienia":

acha, zapomnialem - mialem jeszcze w 1995 Fujitsu 2GB SCSI 7200 czy 10000
obr/min
wysoki na 5 cm, mozna bylo smazyc na nim jajecznice, a rozpedzal sie przez 4
sek...
ale funkcjonowal ladnie (ja kupilem uzywanego, po 1,5 r. sprzedalem
kumplowi),
lacznie chodzil bez najmniejszej wpadki chyba z 6 lat... Moze jeszcze gdzies
sie kreci?

> No widzisz ja mam Quantum LAA lct08 17,3GB - mam go juz ponad rok -
komputer
> chodzi mi w zasadzie non stop - duzo sciagam danych z sieci, poza tym
drobna
> obrobka Video itp.

w zasadzie ja tez bylem zadowolony z Quantuma, uwazalem ze lepszych dyskow
nie ma, ale niestety ktoregos dnia (po roku) zawyl paskudnie jakby talez
spadl
z silnika, i zaczal robic bady... Na kolanie probowalem mu kilka dorobic,
aby
w serwisie nie mieli watpliwosci - wlaczonego walilem z calej sily, ale sie
skurczybyk
wylaczal...

> no comments, z Maxtorami nie mialem blizszego kontaktu - wiec sie nie
> wypowiadam

nie wiem czy wiesz, ale Maxtor wykupil firme Quantum

pozdr
kw