Re: GF2 MX - Elsa Vs. Winfast

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 23:06:24 MET

On Sun, 7 Jan 2001 18:58:44 +0100, "hudson" <hudsoon_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>odwolam Pana do 3dbenchmark i tamtejszych uwag co do
>"dobrej jakosci obrazu" w Elsie Gladiac MX :)

Dobra. Nigdy sam nie uzywalem Gladiac, ale z jakosci prezentowanej
przez X2 wyciagnalem wniosek ze tutaj nie powinno byc inaczej. Nie
mialem zlych zamiarow, bo sam zastanawiam sie czy kupic Prophet2 MX
czy wspomniany Gladiac. Patrzac inaczej, cy firma o takiej renomie
jak ELsa wsatwialaby slabsze filtry do tak bardzo podobnych produktow.
Przeciez roznica cenowa miedzy dobraym i kiepskim filterem moze okazac
sie w stosunku do ceny karty badzo nieiwelka. Pisze "moze" bo nie
orientuje sie ile to moze to kosztowac - oswieccie mnie. Lub jeszcze
inaczej: na ile mozna wirzyc opisowi z benchmark.pl (mam nadzieje, ze
nikt sie nie obrazil ;-)

Pozdrawiam
GLide

--