Re: Do statystyki dyskow

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 14:21:35 MET

Hi,
"k.wasielewski" <kwas_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Komp chodzi wlaczony przez srednio 12h/ dziennie, duzo mielenia,
> grafika, video:
> Quantum 4,3 5400 - chodzil 11 - mcy, padal dlugo, strasznie rzezil
> dobilem go na kolanie do gwarancji
> Seagate Medalist 6,5 5400 - bady po 3 miechach
> Fujitsu Picobird 6,5 5400 - chodzil pieknie przez 1,5 roku, cichutki,
> funkcjonuje nadal - weteran w pieknym stylu
> Seagate Barracuda 30 GB 7200 - po 3 mcach pierwszy bad w
> obszarze systemowym - reklamuje.

No widzisz ja mam Quantum LAA lct08 17,3GB - mam go juz ponad rok - komputer
chodzi mi w zasadzie non stop - duzo sciagam danych z sieci, poza tym drobna
obrobka Video itp.

Generalnie system mieli dyskiem caly czas - i nie mam zadnych problemow !
Chodzi idealnie, dosc cicho i dosc szybko - jestem z niego bardzo
zadowolony - moze trafiles na felerny egzemplarz tego Quantuma, o ktorym
piszesz ? Z moich spostrzezen i mojego doswiadczenia wiem, ze Quantum to
bardzo niezawodne dyski - jak i Fujitsu - o innych nie wspominam bo sa
raczej kiepskie jakosciowo, no niestety wliczajac dosc sporo modeli IBM
nawet ;( (choc sa i takie modele co chodza IDEALNIE) - Seagate, Samsung -
no comments, z Maxtorami nie mialem blizszego kontaktu - wiec sie nie
wypowiadam

> Zastanawiam sie nad Fujitsu 40 GB MPG3409AH-E na zawieszeniu
> hydrodynamicznym, moze byc cichy. Jeszcze w sklepach nie widzialem.
> Czy macie jakies przemyslenia odnosnie Fujitsu 7200? Jak z
> kultura pracy?

sadze, ze bedzie to bardzo fajny dysk - tylko czy potrzebujesz to 7200 ? -
bardziej sie bedzie grzal, bedzie glosniejszy - no ale za to troszke szybszy
to fakt

--
** pozdrawiam
** mailto:marcyn_at_post.com