Re: GF2 MX - Elsa Vs. Winfast

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 00:32:05 MET

Wacham

> Pomijajac cene ;-) to dzisiaj Gladiac na gieldzie kosztowal 475zl.
> Chyba warto dac tyle za markawa karte dajaca dobra jakosc obrazu. :-)

Ja dałem za GladiacMX 470 zł i jak narazie śmiga na:
PII 266Mhz
Atrend 6130 LX
96MB LX i 128 MB 133Mhz (224 MB)

Namieszałem trochę ze sprzętem :-), ale przymierzam się do zmiany proca i
płyty, jak narazie niech chodzi na wszystkim.

Mam pytanko:

W Colinie McRae 2 obraz jest na maksa oprócz mapowania środowiska, płynny
jest na 1024x768 32bit. Lecz gdy włącze mapowanie, obraz jest klatkowany,
czasami mniej, czasami więcej. Czy to wina słabego proca i pomieszanej
pamięci, domyślam się, że tak? (podobne problemy w NFS 5 Porshe).

--
Pozdrawiam
bamber_at_arno.pl