Re: mala siec na win2k

Autor: Michał Drozd [toper] (t0per_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 22:34:33 MET

Nie .. nie moge juz. Probowalem wszystko przestawiac dalej nie dziala.
Zainstalowalem chata - ponychat. Dziala, spox, ale dopoki ktos z nas
nie wejdzie do otoczenia sieciowego. Potem - kaplica, chat nie dziala
(jest blad: Ms Network zle skonfigurowany.. czy jakos tak).
Wywalilem wszystko oprocz tcp/ip i ms network.
Tylko nie wiem jaki adres do bramy wpisac, jaki do dns'a
czy cos z wins kombinowac .. nie wiem.
Jak na razie to pozostaje mi reinstalka na stary win98 ;((((
Moze mi ktos krok po kroku powiedziec , to mam w tym win2k
zainstalowac? eh ;(
        toper

--
Best regards,
 Michał Drozd [toper]                 .:[t0per_at_go2.pl]:.