mala siec na win2k

Autor: Michał Drozd [toper] (t0per_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 01:02:21 MET

Hej.
Mam juz wiecej ram - zainstalowalem win2k
I mam teraz problem z owoczeniem sieciowym.
Jestem polaczony skretka z kumplem kablem zkrosowanym.
W win9x wszystko chodzilo cacy - a teraz za nic nie moge ustawic
sieci abym mogl korzystac z zasobow kumpla. Po prostu widze jego
komputer w otoczeniu siec. ale nic wiecej. nawet nie moge wejsc
i sprawdzic co mi udostepnia. (komunikat: podana sciezka sieciowa jest
niedostepna czy jakos tak). mam zainstalowane tcp/ip, ipx (tu nie wiem
jaki adres sieci wewn. i zewn. ustawic - zostawilem 0), netbui,
microsofty..
Bardzo prosze o pomoc, bo juz mi lapy opadaja..
        toper

--
Pozdro,
	Michał Drozd [toper]		t0per (at) go2.pl