Re: mala siec na win2k

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 18:45:09 MET

Użytkownik "Michał Drozd [toper]" <t0per_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Nie .. nie moge juz. Probowalem wszystko przestawiac dalej nie dziala.
> Zainstalowalem chata - ponychat. Dziala, spox, ale dopoki ktos z nas
> nie wejdzie do otoczenia sieciowego. Potem - kaplica, chat nie dziala
> (jest blad: Ms Network zle skonfigurowany.. czy jakos tak).
> Wywalilem wszystko oprocz tcp/ip i ms network.
> Tylko nie wiem jaki adres do bramy wpisac, jaki do dns'a
> czy cos z wins kombinowac .. nie wiem.
> Jak na razie to pozostaje mi reinstalka na stary win98 ;((((
> Moze mi ktos krok po kroku powiedziec , to mam w tym win2k
> zainstalowac? eh ;(
> [...]

no to ja nie wiem :(((((((((((((

u mnie nie ma wpisow do bramy i dns tylko samo ip + netmask, identycznie u
goscia i identycznie w 98.
z w2k moge na kompie w98 przegladac udostepnione zasoby, sa problemy z
przegladaniem w2k z 98 ale to moja wina bo nie chce mi sie grzebac w userach
u kumpla:)

nie rezygnoj imho w2k jest naprawde iezly (a mam tylko cel300_at_374 128MB) ja
nie zrezygnuje. Powalcz, moze przeinstaluj systemy (troche lamerska rada)
ale moze poprosty czegos jest juz za dozo...
mosciak