Re: Celeron 633 na Abicie Be6 II

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 05:10:25 MET

The Marcin wrote:

>Witam
>Mam pytanko czy ktoś ma celerona II633 na Abicie BE6 II ver 1,2?
>Mam najnowszego biosa do tej plyty i nie chce mi dobrze chodzić
>bardzo slabo wypada w testach i sie grzeje.

Moj znajomy , tez stary wyjadacz taki jak ja , zauwazyl ostatnio ze na Nowych
plytach (abity BE6-2 , BX master) celerony ze stepingiem C0 chodza "dziwnie" - tz
w testach wypadaja normalnie ale FPSy temu przecza . Experyment stary 566 a
potem nowy 566 to kilkanascie FPS roznicy w UT !!! Nie wiem o co chodzi (plyty z
najnowszymi biosami). Na starych plytah (abit BH) nie ma takich problemow ...
dziwne .

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not