Re: mala siec na win2k

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 17:16:54 MET

Użytkownik "Michał Drozd [toper]" <t0per_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Hej.
> Mam juz wiecej ram - zainstalowalem win2k
> I mam teraz problem z owoczeniem sieciowym.
> Jestem polaczony skretka z kumplem kablem zkrosowanym.
> W win9x wszystko chodzilo cacy - a teraz za nic nie moge ustawic
> sieci abym mogl korzystac z zasobow kumpla. Po prostu widze jego
> komputer w otoczeniu siec. ale nic wiecej. nawet nie moge wejsc
> i sprawdzic co mi udostepnia. (komunikat: podana sciezka sieciowa jest
> niedostepna czy jakos tak).

 a on ma W2K czy 98? jak w2 to cos partolicie, jak ty W2 a on 9x to takze
partolicie, jak ty 9x a on w2 to moze sie przytrafic:) ale takze partolicie
(jak ja w tym wypadku) - sprawdzcie udostepniaie (zrobic ponownie) i
uzytkownicy i hasla, powinno chadziac...

>mam zainstalowane tcp/ip, ipx (tu nie wiem
> jaki adres sieci wewn. i zewn. ustawic - zostawilem 0), netbui,
> microsofty..

a poco tyle? jak nie masz serwa z novellkiem to wywalaj wsio poza tcp i ms
network, podobnie u goscia
chodzi bardzo dobrze