Re: cd-rom

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 23:15:23 MET

Zalezy do czego ma sluzyc. Ja mialem LG x32 i przestawilem sie na TEAC 540e
(x40). Powodem byla slaba DAE w LG (srednio cos ok. 4-5x). Na tym Teacu po
uaktualnieniu Biosu do 3.0A mam srednio (przy wlaczonym DMA ponad 32x, a
przy wylaczonym - ok. 24x. Ale zaznaczam, ze jest to istotne TYLKO przy
przegrywaniu (szybkim w locie). No i jeszcze to, ze moj teac odczytuje
wszystkie zabezpieczone plytki (z clonem wspolpracuje w 100%), co jest dla
mnie tez NIEZMIERNIE WAZNE!. \
Ale chce Ci powiedziec, ze jak nie masz zamiaru przegrywac, to wg mnie LG
jest przyjemniejszy w uzytkowaniu:
1. Z teaciem czesto sa problemy z wlaczeniem DMA przy plycie opartej na VIA
(ja tez przez to przeszedlem).\
2. Teac przy uruchomieniu komputera wydaje taki specyficzny dzwiek (domyka
tacke). Wiem, ze niektorych to wkurza.
3. Teac nie ma przycisku PLAY, musze wiec uruchamiac jakis odtwarzacz (przy
LG tego nie musialem robic - wystarczylo tylko wcisnac przycisk).

Wiec WG mnie - jak przegrywasz plytki (oczywiscie tylko kopie zapasowe
-) ), to TEAC 540e, a jezeli nie - to LG (no chyba ze pomyslisz o zupelnie
innej firmie - ale ja juz ci tutaj nie doradze - innych nie mialem.).