Re: cd-rom

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 00:53:15 MET

Guru plitkin w poscie <93851b$of3$1_at_news.tpi.pl>, plitkin_at_interia.pl
naskrobal...
> Wiec WG mnie - jak przegrywasz plytki (oczywiscie tylko kopie zapasowe
> -) ), to TEAC 540e, a jezeli nie - to LG (no chyba ze pomyslisz o zupelnie
> innej firmie - ale ja juz ci tutaj nie doradze - innych nie mialem.).

Wszystko fajnie opisalem, ale zapomniales o bezawaryjnosci i
wytrzymalosci. Jak z tymi rzeczami ? Jeden kumpel wymienil LG po pol
roku, a drugi na teaca 32 od ho ho i dalej dziala. Dlatego ja
zdecydowalem sie na teaca.

--