Odp: Pro?ba uzytkowników ABIT SL6 i innych Abitów o Benchmark test pamięci w Sisoft Sandra.

Autor: Marcin (martomczyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 20:21:09 MET

U mnie jest 197MBs a mam Celerona 466_at_525 i Ram 128MB 133MHz.
Ale czasami gdy mialem namieszane w Biosie(tam gdzie ustawia sie procka jak
chcesz podkręcic) to mialem poniżej 100MB.
Pozdrowionka
Marcin
Użytkownik Andrzej W. <andrzejw_at_studio.tpi.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:60fe5tcsd73pjlnuecnidku0ol1o7g20pn_at_4ax.com...