Re: Dziwna sprawa z DivX

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 23:07:44 MET

> Więc to, co mam ważyć, wygląda tak: mam szybki komputer, ale filmu
spokojnie
> sobie nie obejrzę :-}
> Przecież to jakaś masakra....

Nie jest tak zle... Pan RS obok piszac o pamieciach ma, oczywiscie, racje.
Ale tez watek przycinajacych sie filmikow co 2-3 sek bul juz walkowany na
grupach divixowych: podsumowujac jakosc (plynnosc) divix zalezy od
'warunkow' kodowania. Po prostu sa one skopane przy zgrywaniu... Mam np
Half-Baked z objawami jak u ciebie. I mam filmiki z wieksza rozdzielczoscia,
wiekszym bitratem, lepszej jakosci - ktore chodza idealnie. So, wiecej
optymizmu...
Mawi
PS Na twoim miejscu wymienilbym m64 na cos innego. Slaba to karta IMHO.