Zaklocenia na karcie dzwiekowej.

Autor: dark (dark66_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 22:27:03 MET

mam taki problem. W slocie PCI siedzi sobie karta SB LIVE 1024 i wszystko
byloby pieknie gdyby nie to ze przy bardziej wytezonej pracy komputera (np
kopiowanie danych na dysku) wystepuja spore szumy na karcie podczas odtwarzania
chociazby mp3 :(((

jestem lekko zdezorientowany bo ta sama plyta u znajomego pracuje bez zarzutu
(on ma durona + plyte abita).
ja mam AMD K6-2 + plyte Grace na VIA MVP3.

Nie mam pojecia co moze byc przyczna (czyzby jakies szumy na szynie PCI?? )
Probowalem juz mieszac na slotach PCI ale to nic nie daje.

Do tej pory mialem karte na ISA i wszystko bylo oki.

PROSZE O POMOC. Moze ktos wie co moze byc przyczyna, czego sprobowac...

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Dark

dark66_at_wp.pl