Re: Dziwna sprawa z DivX

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:47:33 MET

Moim zdaniem wszekie "haczenie" DivX zależne jest przedewszystkim od
primo - software k.grafiki i ko/dekodek
No i oczywiście od tego jak został zrobiony film (ile klatek na sek.
rozdzielczość - to też przecież obciąża znacząco, ale to jest dziwne bo miałem
filmy, w których przeciągając pasek (przewijałem) do powiedzmy środka filmu to
jedne zaskakiwały szybko inne nie choć miały bardzo zbliżoną rozdzilczość i
inne parametry)

Tak wogóle mam Celerona 466_at_525 Geforce 128Ramu i nic mi się nie haczy i nie
haczyło. Zdarzyły się jedynie filmy gdzie podczas szybkiej akcji były drobne
zacięcia - ale sądze że jest to wina kodowania filmu POPROSTU W TYM MOMENCIE
BYŁO ZA MAŁO KALATEK KLUCZOWYCH (kążdy filmik takie cudo posiada zajmują one
znacznie więcej mniejsca niż zwykłe) W DANEJ SCENIE!!!. A czy jest możliwość
dynamicznej zmiany tych klatek to niewiem.