Re: JAKA KARTA DO ZGRYWANIA MUZ...

Autor: Aleksander \ (nospam_at_nic.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:47:11 MET

> Obawiam sie ze wlasnie Live spelnia te wymogi oferujac naprwde wysokie
> parametry za niska cene
tego wcale bym nie byl taki pewien! Mam SBLive! 1024 i szlag mnie trafia
kiedy trafi sie do sluchania wav 22kHz. Te durnie z Creative'a cos
spieprzyli w filtrach antialiasingowych bo sygnal niesie sie az do 18-19kHz.
A slychac to naprawde paskudnie. Kto wie ile jeszcze innych bugow oslawiony
Live! ma?

Jako karte muz. b. dobrze wspominam Addonics SV550 na Yamasze724 (obecnie
taniocha - jakies 70zl). Poziom szumow wejscia jest dosyc niski - szum karty
zaczyna byc slychac przy "ppp" muz. klasycznej. Nie wiem czy Live! potrafi
zrobic to lepiej (musialbym sprawdzic), a na pewno ma duuuzo wyzszy poziom
szumow przy odtwarzaniu! Przyklad:
SV550+Onkyo CR70R+B&W DM601 - szum slychac przy odkreceniu glosnosci do
dechy.
Live!+Yamaha RX485RDS+Radmor LS30 - szum wkurza zdrowo juz na polowie
glosnosci.

Wiem ze czulosc/wzmocnienie obu torow musi byc rozne ale i tak porownanie
wypada dosc zaskakujaco!

Aleksander Ewich
aewich_at_poczta.onet.pl