Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 02:17:13 MET

Czarek Gorzeński napisał(a):

> Jakbyś nie wpisała tam numeru telefonu, to poprostu byś się nie
> połączyła. Dostałabyś pewnie komunikat: "Wymagany jest numer telefonu.
> Wpisz numer telefonu." albo podobny.

To może wpisałam i wpisywałam: ppp oraz hasło:ppp--ale nie wpisałam w ustawieniach
internetowych numerów DNS Tepsy!!! i łaczyło mnie normalnie- -a nie przez 0202122 a ja o
tym nie wiedziałam, bo byłam jeszcze wtedy "ciemna masa)" :-(
No cóż teraz tez jeszcze człowiek nie wszystko wie i czasami trzeba się kogoś zapytać.

Kaja