Re: Jaki notebook?

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 14:32:29 MET

> Zas jesli chodzi o sprzet to smialo moze to byc np celeron 300 najlepiej
> jakby mial 64mb pamieci ale bodajrze 32 mb tez wystarcza i tak dla zapasu
> dysk pojemny powiedzmy 6,4 gb i to starczy.

O 6,4 GB zapomnij. Notebooki toshiby maja takie dyski od roku chyba,
wczesniej 4 GB (mowie o tych po normalnych cenach). 64 ramu powinno byc w
wiekszosci notebookow. A jak chcesz tanio, to najlepiej kupic z mala matryca
(12,1'). Matryca mocno zmienia cene.

Z plusow Toshiby mozna wymienic np 3letnia gwarancje (jesli ja oczywiscie
ktos kupil).

Z minusow to to, ze jak juz ci sie zepsuje, to poznasz blyskawiczne
dzialanie serwisu (1-3 miesiecy, na byle uszkodzenie).

A tak poza tym, to ja bym sie przy toshibie nie upieral, wolalbym ibm.

--
Michal
UIN 3166190