Re: Jaki notebook?

Autor: KD (kdudzin_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 12:22:09 MET

Rosolek Krzysztof wrote:

> Mam zamiar kupic uzywanego notebooka (musi na nim isc Word 2000) do
> ok.4000zl i w zwiazku z tym mam pytanie jaki to powinien byc wedlug was
> sprzet (parametry) i na co zwrucic uwage przy zakupie
>
> ps
> czy nie zna ktos moze komisu z notebookami w Krakowie ktory daje faktury
> VAT?

Tzn moge ci powiedziec tyle ze napewno nie kupuj Notebooka firmy California
Acces podobnoz najczesciej sie psuja i jest ogolnie mowiac duzo reklamcji.
Taka sprawdzona firma do ktorej przynajmniej ja nie mam zarzutow jest
Toshiba.
Zas jesli chodzi o sprzet to smialo moze to byc np celeron 300 najlepiej
jakby mial 64mb pamieci ale bodajrze 32 mb tez wystarcza i tak dla zapasu
dysk pojemny powiedzmy 6,4 gb i to starczy.
pozdrawiam
KD