Re: Jaki notebook?

Autor: KD (kdudzin_at_polbox.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:26:23 MET

Michal Talaga wrote:

> O 6,4 GB zapomnij. Notebooki toshiby maja takie dyski od roku chyba,
> wczesniej 4 GB (mowie o tych po normalnych cenach). 64 ramu powinno byc w
> wiekszosci notebookow. A jak chcesz tanio, to najlepiej kupic z mala matryca
> (12,1'). Matryca mocno zmienia cene.

Tzn moj Notebook chyba ma nieco wiecej niz rok i ma w sobie dysk 6,4gb.
Zas jesli chodzi o matryce to tu masz racje cena jest strasznie uzalezniona od
tego ale i tez od baterii danego notebooka im wiecej mocy ma tzn na dluzej
starcza tym cena tez jest wyzsza.

> Z plusow Toshiby mozna wymienic np 3letnia gwarancje (jesli ja oczywiscie
> ktos kupil).

Hmmmm przyznam sie szczerze ze nie kupowalem gwarancji Toshiby albo jestem tego
nieswiadomy.Jednak w przypadku awarii tego notebooka moge go spokojne oddac do
punktu w ktorym go kupilem i tam ponoc szybko moge miec naprawiony komputer.Tak
oprzynajmniej facet mi zareczal.

> Z minusow to to, ze jak juz ci sie zepsuje, to poznasz blyskawiczne
> dzialanie serwisu (1-3 miesiecy, na byle uszkodzenie).

Tej opcji jeszcze nie mialem okazji poznac ale jesli jest to prawda to czekaja
mnie pewnie w niedalekiej przyszlosci ogromne problemy.

> A tak poza tym, to ja bym sie przy toshibie nie upieral, wolalbym ibm.

Tzn owszem mozna kupic sobie IBM ale z tego co widzialem jest on o wiele
drozszy.

Pozdrawiam
KD