Re: Drukarka przestala dzialac (HP 850C)

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 12:34:49 MET

Andrzej wrote:

> Pytanie : czy ostatnio wymieniales ktorys pojemnik z tuszem?
> Objawy sa takie jak przy uszkodzonym zbiorniku- wszystko OK ale nie
> drukuje.

Ja myślę, że problem leży gdzie indziej. Niech zgadnę. Drukarka przez jakiś
czas była nieużywana. Miałem podobny problem ze swojš HP690.
Ktoś poradził mi aby przeczyścić styki tasiemki od głowicy. Ale nie zdšżyłem.
W międzyczasie włšczyli ogrzewanie. Wyglšda mi na to, iż te drukarki nie lubiš
zbyt wilgotnego powietrza. Wystarczyło, że przez jakiś czas była w cieplym i
suchm
otoczeniu a problemy się skończyły.

--
Z pozdrowieniami