Re: MSI BXMaster i wolne liczenie ramu

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:27:02 MET

> Hm. Bynajmniej nie chciałem się wymądrzać. Zwyczajnie przeczytałem Twoje
> pytania na tej grupie odnośnie problemów z BXMasterem i otrzymane odpowiedzi.
> Nie podejrzewałem Cię o aż tak dogłębną wiedzę na temat tej płyty po
> tygodniowej z nią zabawie ;-), zwłaszcza że dokumentacja nic o tym nie mówi...
> Co do CD-ROM trudno mi się z Tobą zgodzić, cały czas śledzę listę dyskusyjną
> dotyczącą płyt MSI i nie trafiłem jeszcze na informację o tak poważnym
> błędzie. Ale sprawdzę osiągi swojego CD-ka.
> A z Twoim zdaniem się zgadzam. Tylko te ceny...

Nie wiem czy to jest ze wszystkimi płytami MSI, ale na trzy BXMastery z którymi się spotkałem wszystkie miały to samo,
problem ten ustawał jeśli na tym samym kablu wraz z CDROM'em miałem podłączony dysk w kieszeni! No ale to przecież bez
sensu powinno działać dobrze w każdych warunkach!. A co do cen to aż tak wielka różnica nie jest za BXMastera dałem 550
+ 55 przejściówka MSI A Abit BX133 mnie kosztował 635, więc różnica naprawdę nie jest aż taka duża. Co innego jeżeli
chodzi o BE6-2 RAID bo jak jeszcze doliczyć dobrą przejściówkę np. MSI to już jest 150 o więcej. Dlatego BX133 jest dla
mnie dobrym rozwiązaniem bo przynajmniej nie potrzebna mi przejściówka i właściwie to wyszło mnie o 30 drożej:)

Pozdrawiam, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl