Dwie karty graficzne w jednym kompie

Autor: Piotr Podsiadły (piquadrat_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 02:10:02 MET

Witam
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby mi wyjasnic jak
zmusic dwie karty graficzne (jedna na pewno bedzie Matrox G200 PCI
druga jakas porzadna karta 2D+3D na AGP prawdopodobnie z chipem nVidia)
do jednoczesnej pracy w sys. Win98, przede wszystkim czy w ogole jest
to mozliwe. Jezeli tak to czy wiaze sie to z utrata czesci funkcji
oferowanych przez drivery do obu urzadzen oraz czy moze byc zrodlem
problemow ze stabilnoscia systemu badz ze wspolpraca z oprogramowaniem?
I (przepraszam za niski poziom tego pytania) wlasciwie co wyswietla
karta PCI kiedy AGP renderuje np.: krwawa scene w Quake III?
Moze polecicie mi jakies strony www gdzie poruszano zagadnienie dwoch
kart graficznych w jednym kompie.
Z gory wielkie dzieki.

Z powazaniem
Piotr P. Podsiadly

PS. Reszta systemu to: Abit KT7-RAID, D 0.6_at_1G, 128MB RAM, DVD-ROM, CD-RW

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet