Re: glupie pytanie

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 01:56:54 MET

On Thu, 4 Jan 2001 00:29:34 +0100, "alexwin" <alexwin_at_ahoj.pl> wrote:

>Na ile jakosc wyswietlanego obrazu zalezy od monitora, a ile od karty (nie
>chodzi mi o predkosc odswiezania- bo to oczywiste!!!)?
Trudno powiedziec od czego bardeziej, ale jak masz badziewny monitor
to najlepsza karta nie omoze i odwrotnie. Z moich obserwacji enak
wynika, ze w ekstremalnych wypadkach karta nie potrafi popsuc az tak
obrazu jak moze to zrobic monitor.

>Czy na przyklad na 2 kartach roznych producentow, opartych na tym samym
>chipie i takich samych ustawieniach (rozdzielczosc, odswiezanie) moga
>wystepowac roznice w jakosci obrazu (nasycenie, kontrast, geometria)?
w geometrii raczej nie w pozostalych roznice potrafia byc zanczace.

>I w co warto inwestowac w dobry monitor, czy w dobra karte? Co gra wieksza
>role? (domyslam sie, ze najlepiej miec dobra karte i monitor ;-), ale jak
>trzeba z czegos zrezygnowac to na czym sobie odpuscic?
W zasadzie odpowiedz masz na poczatku. Gdybym musial isc na komprmis
to kuowalbym karte mniej wiecej ze srodka rankingu i monitor troche
raczej lapiacy sie do tych tzw. niezlych.

Mam nadzieje, ze da sie z tego co napisalem cos wywnioskowac.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide