Re: glupie pytanie

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:06:35 MET

Hi,

alexwin wrote:

> Na ile jakosc wyswietlanego obrazu zalezy od monitora, a ile od karty (nie
> chodzi mi o predkosc odswiezania- bo to oczywiste!!!)?

Pół na pół z lekkim wskazaniem na monitor. Oba elementy muszą być
wysokiej klasy jeśli naprawdę istotna jest jakość obrazu.

> Czy na przyklad na 2 kartach roznych producentow, opartych na tym samym
> chipie i takich samych ustawieniach (rozdzielczosc, odswiezanie) moga
> wystepowac roznice w jakosci obrazu (nasycenie, kontrast, geometria)?

Geometria nie. Za to ostrość może się bardzo różnić.

> I w co warto inwestowac w dobry monitor, czy w dobra karte? Co gra wieksza
> role? (domyslam sie, ze najlepiej miec dobra karte i monitor ;-), ale jak
> trzeba z czegos zrezygnowac to na czym sobie odpuscic?

Lepiej dobry monitor, ale karty też nie należy kupować "geForce" czy
"Savage", ale konkretnego producenta który się na tym zna (no-name
na projekcie referencyjnym często miewają fatalny obraz).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |