Re: Pytanie do weteranow,

Autor: Wojt_at_s
Data: Thu 04 Jan 2001 - 00:26:39 MET

> Musze zainstalowac Win95 na wlasnie takim zabytkowym modelu. Problem w
tym,
> ze w srodku jest tylko 8 MB Ramu i nie bedzie wiecej. Czy pamieta ktos
> jakies sztuczki (moze cos wywalic, moze zmienic ustawienia cache'ow) co by
> dziadek dzialal choc troche szybciej?

w systemie zmienic role kompa na serwer sieciowy

w system.ini w sekcji [vcache] tak jak Radek Sokół radzi (w W95 to wazne)
gdzies czytalem ze Min na 512 a max na ilosc RAMu przez 8 (czyli 1024)

mozna by ustawic na stale plik wymiany tylko nie wiem na ile przy tych 8MB
RAMu

jeszcze mozna by podmienic powloke
znowu w "system.ini" w sekcji [boot]
shell = wywalic Explorer.exe i wstawic menedzer plikow
ale juz nie pamietam nazwy
no i pewnie w95 straci urok w95; nie wiem jak to dziala nie testowalem tylko
czytalem o tym